fbpx

VARIETĂȚI DE MOTOBLOCURI ORIGINALE CHINEZE

VARIETĂȚI DE MOTOBLOCURI ORIGINALE CHINEZE

Nu mai este o veste pentru toată lumea că aproape mai mult de 50% din produsele fabricate astăzi sunt de origine chineză. Dacă la început toată lumea se temea de produsele fabricate în China, acum încetul cu încetul, treptat oamenii încep să aibă încredere într-un anumit tip de produse și echipamente. Aproape mulți dintre noi toți avem ceva chinezesc în viața noastră de zi cu zi: telefoane mobile, computere, notebook-uri, televizoare și multe altele, care servesc mult timp și fără cusur.

De asemenea, motoblocurile chineze au devenit o cerere specială pentru populație. Aici vreau să observ că blocurile motociclice din alte țări ale producătorului nu sunt mai rele decât cele chinezești, chiar și multe dintre ele le depășesc în parametri tehnici și fiabilitate în multe privințe. , care este comun pentru majoritatea oamenilor săraci. Acest avantaj include și altele: eficiență, calitate bună, design exterior frumos, confort și ușurință în utilizare, etc.
Ce poți face, multe cuvinte frumoase adresate chinezilor – dar acesta este meritul altor producători și inovatori. Nu este un secret faptul că chinezii, într-un interval de timp restrâns, copiază, refac componentele și mecanismele moderne ale altor persoane și implementează mărci de blocuri pe așa-numitele lor mărci. Așa a fost și va fi – spionajul industrial. Dar pentru proprietarii de terenuri acest lucru nu este principalul lucru – dați-le astfel de echipamente pentru a nu le dezamăgi în timpul lucrului.

Dar cum copiază productia rusă, europeană etc., de asemenea, în țara lor există un număr imens de contrafacte de motoblocuri. În întreaga lume, puteți vedea acum mai mult de o sută de denumiri de motoblocuri chinezești: originale și contrafăcute. Există mai puțin de două duzini de nume reale, pur originale din fabrică, ale motoblocurilor și anume: ZUBR, WEIMA, KАМА, ZIRKAi, KDT, AURORA 81 E, PARMA, SADKO M500, SADKO M400, KIPOR, KENTAVR, FORESTER, FORTE, SADKO, MUSTANG, ROLEX, AURORA. Și din aceste nume se obțin o multime de alte „denumiri” ale motoblocurilor datorită schimbării uneia sau mai multor litere în numele original sau înlocuirea cu sinonimul său în diferite limbi. De exemplu: ZUBR pe BUIVOL, BIZON etc.

Dar, în toate părțile globului, oamenii reușesc să vândă totul. Nu le pasă ce să vândă, principalul lucru pentru ei sunt banii. La una din fabricile de televiziune din una dintre tarile fostei CSI, a fost deschis un magazin de mărfuri necorespunzătoare conditiilor tehnice. Se comercializa, prin el, toata complectatia de la televizoare la prețuri ridicole, cu defecțiuni tehnice minore. Muncitorii fabricii le cumpărau și asamblau televizoare, ulterior vândându-le ca noi, deși parametrii tehnici erau departe de a respecta standardele. Oare acest exemplu nu da raspuns de unde apar atit de multe modeluri de motoblocuri? Nu există documente specifice pentru aceste nume de motoblocuri, nici o pagină nu este publicată pe internet despre ele, ca să nu mai vorbim de site-ul oficial.
Nu vă lăsați înșelați de vânzătorul care promite munți de aur. Poate că mai târziu veți regreta foarte profund, deoarece după o defecțiune a unui tip inexistent de tractor cu spate, veți căuta piese de schimb pentru acesta de la toate modelele de tractoare cu spate care există în acest moment.

Este foarte ușor să vă asigurați de originalitatea motoblocului. Pe cutia de viteze din metal este turnata denumirea acestui motobloc in forma de logotip. Aceast logotip nu poate fi aplicat in conditii casnice deoarece el se obține prin turnarea metalului topit într-o matriță chiar în stadiul de producție al acestei unități.

share post:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *