Blocul motorului (cilindrului) motorului diesel 186F 9 c. p.

Este partea solidă de bază (cocă) a motorului, la care restul unităților și ansamblurilor sale sunt atașate într-un fel sau altul.

1,800MDL 2,000MDL

Descriere

Bloc motor (cilindru) al motorului diesel 186F, 9 c. p.este principala parte portantă a structurii motorului, care îndeplinește câteva funcții importante:

Principalele funcții ale blocului cilindri:

    1. Suport pentru toate componentele motorului:

<li>Blocul cilindrilor găzduiește cilindrii în care se mișcă pistoanele și deține, de asemenea, componente precum chiulasa, arborele cotit și altele.
Asigurarea procesului de funcționare al motorului:<li>
În interiorul blocului se află cilindri în care are loc procesul de comprimare a combustibilului și a aerului, urmat de aprindere și producere de energie.
Conductivitate termică și răcire:
Pasajele de lichid de răcire (manta de răcire) sunt încorporate în bloc pentru a elimina excesul de căldură din cilindri.
Canale de ulei:
Blocul conține pasaje pentru lubrifierea pieselor mobile ale motorului, cum ar fi pistoanele, bielele și arborele cotit.Specificații tehnice:

Putere motor: 9 c.p.
Material – aluminiu.
Dimensiuni în centrele orificiilor de montare: 270 * 97 mm
Distanța dintre centrele orificiilor de montare ale demarorului electric: 102 mm
Diametrul alezajului pentru demaror electric: – 66 mm
Diametru manșon: 86 mm
Greutate – 7850 gr.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Show only reviews in Română (0)

Fii primul care adaugi o recenzie la „Blocul motorului (cilindrului) motorului diesel 186F 9 c. p.”