Descriere
Injector (scurt L = 99) pentru un motor diesel de 9 CP. (186 F) (cu un singur cilindru, cu un diametru al pistonului de 86 mm), 9 CP, lungime duză 99 mm.
Înlocuirea duzei este simplă. Atunci când alegeți, acordați atenție vârfului duzei: poate fi lung sau scurt.
În general, acestea sunt potrivite pentru motocultoare, unități de pompare cu motor, centrale electrice și unelte de prelucrare a solului.
Injectorul 178F (injector de combustibil) este proiectat pentru injecția de motorină în camera de combustie a unui motor diesel. Injectorul (injectorul de combustibil) distribuie începutul și sfârșitul alimentării. Combustibilul de la pompa de înaltă presiune curge prin tubul de înaltă presiune în carcasa injectorului și în camera atomizorului. După ce a învins forța arcului, ridică acul și este injectat în camera de ardere prin spațiul conic dintre ac și atomizor, sub forma unui con de pulverizare fin și neted. După injectarea combustibilului, presiunea din camera atomizorului scade, iar acul este coborât în poziție de către arc. Dacă combustibilul nu este pulverizat sau dacă conul de pulverizare nu corespunde presiunii setate, motorul nu va funcționa fără probleme.
Verificarea injectorului în condiții normale.
În cazul unor defecțiuni ale motorului diesel care depind de injectoare, calitatea atomizării și presiunea de injecție sunt verificate pe teren. Pentru a verifica, injectorul se scoate din motorul diesel, deconectându-l mai întâi de la conducta de înaltă presiune. Apoi reconectați injectorul la conducta de înaltă presiune. Prin rotirea arborelui cotit al motorului diesel cu un demaror manual sau electric timp de 1-1,5 minute, verificați calitatea atomizării combustibilului din injector. Dacă injectorul nu pulverizează bine combustibilul, scoateți și clătiți injectorul, apoi repetați verificarea. Dacă nu există nicio schimbare în funcționarea motorului, va fi necesar să înlocuiți injectorul cu unul nou.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.