Descriere
Injectorul pentru motor diesel 178F– este conceput pentru a injecta combustibil în camera de ardere a motorului. Duza injectorului pulverizează începutul și sfârșitul livrării. Combustibilul din pompa de înaltă presiune trece prin conducta de înaltă presiune în corpul duzei și în camera de pulverizare. După ce a depășit forța arcului, acesta ridică acul și este injectat în camera de ardere a motorului. După injecția de combustibil, presiunea din camera atomizorului scade și acul este coborât în loc de arc. Dacă combustibilul nu este atomizat sau conul de pulverizare nu este corect, motorul va funcționa intermitent.
Sunt folosite la motoarele diesel răcite cu aer.
Verificarea injectorului în condiții scăzute.
Duza este îndepărtată de la motorul diesel deconectând-o mai întâi de la conducta de înaltă presiune. Duza este apoi reconectată la conducta de înaltă presiune. Rotind arborele cotit al motorului diesel, verificați calitatea atomizării combustibilului duzei. Dacă injectorul nu atomizează bine combustibilul, scoateți și spălați atomizatorul. După asta se repetă verificarea. Dacă nu există modificări în funcționarea motorului, atunci va trebui să înlocuiți duza cu una nouă.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.